Egy Málna naplója

Egy Málna naplója

Új koncepció

2014. október 13. - KZoly

Megújult a koncepció a "karosszériára" vonatkozólag. Arra gondoltam, hogy valami lapos lego elemet ragasztok arra a lapra, amihez a kerekek és a motorok vannak rögzítve. Sajnos egybe ilyen lapot nem találtam, de, ha lett volna, is drága lett volna. Flex-szelni meg nem akartam.
Így több kisebből raktam össze, majd ezeket kötöttem össze elemekkel. Elég drága mulatság a lego, még használtan is. 
Az egészet kétoldalú ragasztószalaggal rögzítettem, és elkezdtem felépíteni rá az elektronikáknak a házát.

IMG_20141012_183628.jpg

IMG_20141012_183616.jpg



A folytatás az lesz, hogy leszedem az apache-ot, node.js-t rakok fel, és Java script-ben megírom a motor mozgatást, mint szerver oldali szkript, és ezt hívja majd a html oldal, ha a megfelelő gombot nyomjuk le.

A bejegyzés trackback címe:

https://malna-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr536786119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása